Subject: FW: Vastus Saue vald Riisipere aleviku puurkaev-pumplad ja veetöötlus ning vee – ja kanalisatsioonitorustike projekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 14:53:34 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/25/617-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Jaanus Teder | Kovek AS <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 2:49 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Taivo Kaus <[email-masked]>; Silja Värtina 
<[email-masked]>; Lii Lember 
<[email-masked]>; Aare Sõer | Kovek AS <[email-masked]>; 
Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Vastus Saue vald Riisipere aleviku puurkaev-pumplad ja 
veetöötlus ning vee – ja kanalisatsioonitorustike projekt

Tere

Telefonivestluse jätkuks kommenteerin ka kirjalikult tekkinud olukorda 
seoses IKÕ-de seadmisega Riisipere alevikus AS Kovek kasuks.

Vee- kanalisatsioonitorustik, mille kasutamiseks AS Kovek soovib IKÕ-t 
seada, on paigaldatud juba 2013 aastal. Projekt oli kooskõlastatud 
Transpordiametiga ja samuti oli sõlmitud teemaa kasutamise leping 
Transpordiametiga. Kõik need dokumendid oleme teile varasemalt edastanud. 
Saadan need nüüd uuesti käesoleva kirjaga.

31.10.24.a. saatsime teile taotluse IKÕ-de seadmiseks varasema teemaa 
kasutamise kokkuleppe asemel. Sellele taotlusele vastas meile teie töötaja 
Lii Lember, kes teatas, et ehitusprojekt on aegunud ja peaksime küsima 
sellele uue kooskõlastuse Transpordiametilt. Esitasime  siis teile 2012 
aastal koostatud projekti, mis on Transpordiameti poolt varasemalt 
kooskõlastatud ja mille järgselt on torustikud juba paigaldatud 12 aastat 
tagasi (teostusjoonised lisatud käesolevale kirjale). Pidasime seda nõuet 
formaalsuseks.  02.05.25.a. saabus vastus projekti kooskõlastuse taotlusele 
koos 30 muudatusettepanekuga projektile.

Selle peale võtsin kõne vastuse koostaja Laur Kõivuga ja selgitasin 
olukorda, et trassid on juba rajatud aastaid tagasi ja projekti muutmine 
selle valguses on täiesti mõttetu tegevus.

Saan aru, et Transpordiameti näol on tegemist suure ettevõttega, kus on 
palju töötajaid ja menetluse igas etapis oleme suhelnud erinevate 
inimestega. Sellepärast selle selgitava kirja praegu koostasin.

Palun tagasisidet kuidas selles olukorras nüüd mõistlikku lahendust leida.

Lugupidamisega

Jaanus Teder

AS Kovek

Tel 5053633

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 5, 2025 2:42 PM
To: Jaanus Teder | Kovek AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus Saue vald Riisipere aleviku puurkaev-pumplad ja veetöötlus 
ning vee – ja kanalisatsioonitorustike projekt

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Saue vald Riisipere aleviku puurkaev-pumplad ja veetöötlus 
ning vee – ja kanalisatsioonitorustike projekt

Registreerimise kuupäev: 05.02.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/617-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.